Tuesday 13 June 2023

PENGEDAR SHAKLEE KAWASAN UTARA, KEDAH (POKOK SENA, CHANGLOON)

 Assalamualaikum wbt.

Hai semua.

Dalam entri kali ini saya akan berkongsi cerita saya sebagai seorang ahli dan pengedar kepada produk Shaklee.

Bagi yang belum kenal, saya merupakan seorang guru sepenuh masa dan juga pada masa yang sama aktif dalam bisnes Shaklee. 

Tak kenal maka tak tahu.

Sebab apa saya suka dengan bisnes dan produk Shaklee? Sebab bagus sangat produk Shaklee ni. Sistem bisnesnya bagus dan produknya sangat berkualiti. Saya bermula pada tahun 2014. Sudah agak lama juga la kan.

Untuk pengetahuan semua, saya ini pengedar Shaklee kawasan utara, Kedah tau. Asal pun memang orang Kedah.

Orang Kedah yang nak cari suplimen boleh roger-roger saya ya.

Yang jauh saya akan hantar melalui khidmat penghantaran secara pos. Saya pos produk ke seluruh Malaysia juga tau.

Orang Kedah yang nak mula buat bisnes pun boleh sebab modal sangat rendah RM35 sahaja iaitu yuran keahlian.

Saya sekarang tengah mencari ahli bisnes baharu untuk team saya, kalau berminat boleh sangat tau.

Terbuka untuk semua Yang berumur 18 tahun ke atas.


Cakap dialek Kedah sikit ya. 😅

Alhamdulillah, saya nak berkongsi dengan hampa mengenai 👇

1. apa Yang bestnya bila jadi ahli Shaklee? 

2. apa Yang Shaklee bagi bila dah berbisnes?

Saya memang pengguna setia shaklee sejak zaman study dulu sehinggalah sekarang. Shaklee lovers gitu ❣️

Saya dahulu bukanlah terlalu jenis mementingkan "brand" ataupun jenama sesuatu produk. Yang penting bagi saya ianya halal, berkualiti, selamat dan berkesan.  

Tapi, rupa-rupanya pemilihan brand pun sangat penting tau hampa. Shaklee memenuhi kesemua ciri-ciri Yang saya nak di atas tadi, ada dalam produk Shallee. Penghasilan sesuatu produk Yang sangat teliti dan ada kajian daripada syarikat ketiga. Wah ini Yang best👍

Shaklee ada pakar nutrisi dan saintis untuk mengkaji sesuatu produk.

Ok, Kita terus ja na satu-satu. Bermula dengan hanya RM35, anda akan dapat banyak manfaat-manfaat seperti ini👇

Apa shaklee bagi kepada ahli dan yang berbisnes?

✅Harga keahlian Yang lebih murah 20-25%

✅Dapat bonus sekiranya hampa buat pembelian cukup 150 point.

✅Ada disediakan program/kelas kesedaran kesihatan produk secara percuma.(dapat ilmu nutrisi)

✅Dapat upgrade kesihatan diri dan famili

✅Peluang untuk Jana pendapatan (terbuka kepada semua ahli)

✅Untung runcit sehingga 25% (Yang berminat bisnes-paling tinggi tau)

✅Dapat insentif kereta (Yang berminat bisnes)

✅ Trip percuma international Dan regional bagi Yang minat nak buat bisnes. 

Semua ni bermula hanya RM35 sahaja hampa!! ☺️


Norismalina AH

Pengedar Shaklee Kedah 






1 comment:

Followers