Sunday 21 May 2023

MAKAN VITAMIN PERCUMA DENGAN CASH REBATE SHAKLEE

 Assalamualaikum wbt. 

Hai semua.

Dalam entri kali ini saya akan berkongsi cara untuk makan vitamin PERCUMA DENGAN cash rebate shaklee tau. 

Mesti berbaloi dan menjimatkan duit sendiri apabila barang yang Kita perlukan boleh dapat dengan percuma sahaja tanpa keluarkan modal duit poket sendiri. 

Bijak tak? Hendak hidup di zaman serba maju dan kos Sara hidup yang semakin mahal begini memang kena pandai buat kira-kira. Apa sahaja yang boleh dijimatkan dan menambahkan pendapatan memang kena rebut awal.

Vitamin sudah menjadi suatu keperluan kita tau sekarang, memandangkan gaya hidup kita sebagai rakyat Malaysia berisiko cenderung terdedah kepada persekitaran yang tercemar, makanan dan gaya hidup  yang tidak sihat.

Jadi, semestinya perlukan bajet yang cukup makanan atau vitamin kesihatan. 

Biasanya orang cakap makanan-makanan sihat dan vitamin yang bagus-bagus ni mahal. 

Tuan-tuan dan puan-puan, makanan sihat seperti buah-buahan, sayur-sayuran organik (makanan sebenar) yang sihat memang sedikit Mahal kerana kualitinya sangat tinggi tidak setanding dengan makanan proses. Nutrisinya apatah lagi, jauh lebih tinggi.

Namun, ada caranya untuk dapat konsisten makan vitamin secara percuma setiap bulan tanpa tertinggal akibat tidak cukup duit.

Jom saya kongsi.

Cash rebate tu apa?

Cash rebate ini adalah pulangan bonus dalam bentuk duit sambil membeli barang shaklee, boleh dapat duit bonus tau. Semua ahli shaklee yang berdaftar layak untuk dapat cash rebate, asalkan membeli produk shaklee dan telah mendaftar keahlian shaklee.

Selepas anda mendaftar sebagai ahli shaklee, anda akan dapat atau diberi nombor keahlian (ID) dan password masing-masing untuk membuat pembelian produk di website. Barulah boleh shopping sakan kan.

Mudah kan. Tak perlu tunggu buat bisnes pun sudah boleh dapat cash rebate selepas beli produk. Ahli biasa sehingga yang buat bisnes shaklee semuanya layak dapat pulangan bonus ini.

Ini contohnya cash rebate yang ahli shaklee dapat setelah membuat pembelian produk, ada yang beli vitamin untuk makanan sendiri pun boleh dapat.

Apatah lagi cash rebate atau bonus  ahli shaklee yang berbisnes. Mesti lagi banyak bergantung jumlah pembelian.

Banyaklah vitamin PERCUMA yang boleh di makan setiap bulan kan. Wah seronoknya.


Ada yang cash rebate RM100 hingga boleh meningkat menjadi 4 angka pun ada tau. Semuanya memang layak dapat sekiranya memenuhi syarat dibawah.


Inilah syaratnya, dalam jadual di atas ada peringkat-peringkat peratus cash rebate tau. Mudah untuk Kita rujuk dan nak kira berapa cash rebate yang Kita nak target dan boleh dapat sekiranya sudah membeli produk shaklee.

Setiap produk shaklee ada jumlah point UV nya masing-masing tau. Contoh vitamin c shaklee, point UV 22. Jadinya, kiraan jumlah point UV setiap produk yang kita beli akan menentukan berapa peratus atau diperingkat mana layak dapat cash rebate.

Ya, anda layak dapat cash rebate bermula point UV 150 iaitu 5% dan paling banyak 3000 point UV iaitu 21%.

Biasanya, upline anda yang akan membantu untuk buat pengiraan point UV dan cash rebate yang layak anda dapat sekiranya cukup syarat seperti di dalam jadual.

Tak susah pun. Hanya hubungi upline (pengedar shaklee yang anda daftar keahlian), insyaAllah selesai.

Dapat cash rebate, dapatlah guna duit tersebut guna untuk beli vitamin shaklee semula tanpa guna duit poket sendiri. 

Nak lagi menarik, anda menjadi pengedar dan mengambil order vitamin daripada ahli keluara, kawan-kawan dan sedara terdekat. Bolehla kumpul-kumpul order dan sekiranya pembelian banyak. Cash rebate pun akan banyak. 

Jadi apa tunggu lagi, jom daftar ahli shaklee sekarang bersama saya hanya RM35.

www.wasap.my/60194668561

Atau dengan membuat pembelian produk shaklee sebanyak RM300 ke atas, boleh dapat percuma keahlian.





No comments:

Post a Comment

Followers