Wednesday 26 April 2023

TAWARAN JANA PENDAPATAN TAMBAHAN MELALUI PROGRAM INSENTIF SHAKLEE MALAYSIA

Assalamualaikum wbt.
Salam 5 syawal 1444H.



Dalam entri kali ini saya akan berkongsi mengenai peluang atau pun tawaran jana pendapatan  tambahan melalui program insentif Shaklee Malaysia.

Mesti pun kita masih dalam mood hari raya dan Majlis open house di sana sini, yang pasti peluang nak cari duit lebih mesti best juga kan kalau ada yang tawarkan.

Setelah berhempas pulas keluar duit untuk persiapan raya dan sebagainya, pastinya ada yang poket sudah mula kering. 

Jadi, sangat membantu sebenarnya jika ada Sumber pendapatan tambahan.

Ok, apa yang dimaksudkan dengan program insentif Shaklee tahun ini?

Syarikat shaklee Malaysia memang selalu tawarkan pelbagai insentif/faedah/hadiah menarik kepada semua ahli shaklee yang berminat untuk tambah atau cari pendapatan tambahan. 

Tahun ini, shaklee tawarkan insentif Yang sangat menarik iaitu pendapatan 4 angka dan tambahan duit RM600 kepada ahli yang mencapai kelayakan yang ditawarkan oleh syarikat.

Banyak tu, dapat duit 4 angka dan shaklee bagi lagi tambahan duit RM600 sebagai bonus.

Jika kita bekerja dengan majikan pun mesti akan sangat gembira dapat bonus, inikan pula ada dua pendapatan plus diberi bonus. Wah!

Siapa yang layak atau boleh sertai program jana pendapatan insentif Shaklee ni?

Semua rakyat Malaysia layak untuk sertai tau, dengan syarat anda cepat-cepat daftar sebagai ahli shaklee terlebih dahulu. 

Selepas itu, boleh terus mulakan bisnes anda dengan cemerlang bersama shaklee dan layak untuk dapat join program insentif daripada shaklee.

Macam mana nak sertai jika berminat?

Anda boleh sertai dengan melakukan pendaftaran ahli terlebih dahulu melalui saya. InsyaAllah saya akan bantu anda untuk proses pendaftaran.

Boleh terus berhubung dengan saya melalui link wasap ini www.wasap.my/60194668561/ProgramInsentifShaklee

Apa tunggu lagi, jom wasap saya dengan segera supaya anda berpeluang untuk dapat insentif yang shaklee tawarkan itu. Rugi tau jika lambat-lambat.

Jom bisnes shaklee bersama saya!

No comments:

Post a Comment

Followers