Wednesday 8 March 2023

TESTIMONI ESP SHAKLEE KEKAL BERTENAGA DAN KENYANG LEBIH LAMA KETIKA BERPUASA

Assalamualaikum wbt.
Hai, saya ismalina.

Saya antara beribu-ribu penggemar esp shaklee tau. Jika bukan bulan puasa pun mesti ada esp, sebab Sumber protein ni bagi saya memang keperluan untuk diambil setiap hari.

Tak minum esp, rasa sesuatu tak cukup dalam badan. Of course, real food wajib kita ambil ya sebab itu yang utama.

Jangan semata nak ambil suplimen, real food (makan sebenar tanpa proses) kita taknak makan. 

Saya mula minum esp pada tahun 2014 untuk tenaga dan kulit. Oleh kerana pada ketika itu saya masih belajar di universiti, memang sangat sibuk dengan jadual kuliah dan penulisan tesis. Juga aktif berpersatuan, jadinya nak guna more energy kat situ.

Tenaga banyak drop, tengah hari dah mula rasa tenaga Makin lama Makin drop. Kulit pula memang rasa sangat kering. Salah guna produk dan sebagainya.

Sehinggalah saya jumpa ESP shaklee ni ya, saya Makin sedar rupanya keperluan protein sangat  penting dan membantu lapisan kulit baru yang lebih sihat dan cantik. 

Juga badan bertenaga sebab keperluan protein untuk hasilkan tenaga cukup. Saya tak risau dah dengan kadar gula kerana esp kadar Indeks glisemik (GI) sangat rendah.

Nak puasa, memang tak risau walaupun masa bersahur minum esp dan kurma sahaja.

Bukan saya seorang tau dapat kesan yang macam tu, ramai lagi sebenarnya. 

Boleh tengok testimoni di bawah.

Boleh hubungi saya ya untuk matlumat lanjut ☺️
019 4668561
Wasap/call

#shakleeThrive2023
#shaklee2023






 

No comments:

Post a Comment

Followers