Saturday 25 August 2018

SLIP DISC: IKUT CARA INI BANTU CEPATKAN PROSES PENYEMBUHAN TANPA PEMBEDAHAN




Assalamualaikum, hai semua!
Ini saya, ismalina!

Seumur hidup anda pernah ada terjatuh tak? Kalau ada sejarah pernah terjatuh, kena berhati-hati dengan kesihatan tulang ye, terutama wanita.

Anda seorang yang aktif bergerak dan kerap buat aktiviti lasak?

Anda ni memang tak reti duduk diam, mesti ada ja keja nak buat sampai barang2 yang berat pun selalu angkat?

Apa perasaan anda, bila bangun berdiri tiba-tiba tulang bergeser bunyi kruk krak kruk krak. Mahu menangis rasanya kan!

Tolong ambik berat ye kesihatan tulang anda, tolong sangat sebab kak ina tahu betapa sakitnya kalau tulang sakit. Ni berdasarkan tengok pengalaman ibu sedara kak ina menghadapi kesakitan tulang yang kronik. Tapi masa tu kak ina belum kenal lagi dengan shaklee, ibu sedara hanya cuba rawatan alternatif yang lain dan rawatan doktor.

Apa itu slip disc?



Slip disc ni  sakit di bahagian belakang yang di sebabkan oleh tulang belakang terkeluar dari soket yang sepatutnya.
Bila tulang belakang ini terkeluar dan tersentuh bahagian saraf yang berdekatan, ia akan membuatkan pesakit  slip disc rasa sakit sangat walaupun hanya duduk atau berjalan.
Slip disc ini ada beberapa level dari L1 sehingga L5. Yang paling sakit itu dalam kategori L4-L5, nak duduk pun perlu hati-hati.
Kadang kita tak sedar pun yang kita sebenarnya ada slip disc, padahal dah sakit bertahun-tahun. Mungkin ada pernah terjatuh suatu masa, kemudian sakit tulang baru datang pada masa sekarang.
Sekiranya tidak dirawat dengan segera, saraf akan rosak dan sakitnya mula menjalar ke bahagian kaki. 

Rawatan segera mampu cepatkan proses pulih tanpa perlu melalui pembedahan.  kak ina kongsikan testimoni pesakit Slip Disc pulih dengan Vivix Shaklee.

Saya mengandung, boleh amal vivix ke?

Tak dicadangkan. Boleh digantikan dengan COLLAGEN POWDER , PIL OSTEMATRIX SHAKLEE,OMEGA GUARD dan JOINT HEALT TABLET.

Amalkan dengan istiqamah (konsisten) sebab collagen dan ostematrix akan membaiki sel-sel tulang yang lebih baik. supplement ni bukanlah ubat ye, jadi memang ambik masa untuk bertindak ok. Mungkin setelah 6 kotak collagen atau setelah makan 4 bulan pil ostematrix baru makin baik. kena sabar.











 Jika anda taknak kesakitan slip disc menganggu hidup anda sepanjang hayat? Sila hubungi saya untuk dapatkan maklumat lanjut mengenai vivix shaklee sementara masih ada promosi vivix ogos. Dukacitanya promosi ogos vivix ini akan berakhir lagi beberapa hari sahaja. Jangan risau, dapatkan segera dengan kak ina sekarang!


Cari vivix shaklee? Kak ina
Pengedar shaklee changlun,kedah./ 019 4668561 (wassap/call)
Facebook: isma amanina


Salam mahabbah.





No comments:

Post a Comment

Followers