Saturday 18 August 2018

BISNES SHAKLEE: ADA 3 PERKARA INI AKAN BANTU ANDA JANA PENDAPATAN DENGAN MUDAH



Assalamualaikum, hai semua!
Ini saya, ismalina!

Apa khabar semua? Terima kasih bagi yang sudi membaca tiap kali kak ina menulis dan berkongsi dalam artikel blog. Semoga yang baik dapat menjadi saham akhirat buat kak ina.insya Allah, amen.

Sekiranya ianya bermanfaat, diharapkan dapat dibaca dan disebarkan.

Jika anda pelajar universiti, kolej dan sebagainya? Dok pikir nak buat apa yang boleh dapat hasil, boleh sara diri?
 Anda sudah jumpa artikel yang tepat!



Macam ni, kita sedia maklum ekonomi kita sekarang ada turun naiknya. Sekejap matawang tinggi, sekejap rendah. Tak stabil.

Harga barang bakal naik dengan kadar sst yang baru. Sekarang dikejutkan pula dengan matawang lira Turki sedang jatuh. Apa maksudnya tu? Cuba anda fikirkan.

Ekonomi dunia dah tak tentu. Itu sebab kak ina nak kongsikan apa yang kita perlu buat untuk bantu diri kita hadapi zaman serba duit ni.

Sekarang dah tak hairan sorang boleh buat 2 ke 3 kerja dalam satu-satu masa. Ada ramainya pakat dok buat part time untuk tambah pendapatan tambahan.

Dan kak ina pasti ramai yang pilih buat bisnes secara online sebab kos atau modal sangat rendah. Takda risiko rugi.

Bisnes online ni ramai yang buat secara sambilan tanpa ganggu pekerjaan utama. Tu yang ramai suka pilih buat bisnes dropship sebagai permulaan.

Ok, berbalik kepada tajuk. Mesti anda rasa tertanya-tanya apa 3 perkara tu?

Ini rahsia yang kak ina buat selama ni tau! Hihi

1. Mesti daftar keahlian shaklee

Shaklee ada plan bisnes yang menarik tau, tapi kena daftar keahlian dulu. Tak mahal pun, rm68 sahaja dan seumur hidup ye. Boleh nikmati harga menarik daripada shaklee tanpa ragu-ragu. Apa yang menarik setelah daftar keahlian shaklee ni ye?

-        Anda dapat bonus shaklee, jika beli barang cukup nilainya akan dapat cash back walau beli untuk makan sendiri.Harga produk akan jadi lebih murah dari harga biasa!

-          Shaklee ada tawarkan peluang untuk jana pendapatan secara dropship dengan shaklee tanpa modal dan pegang produk. Hanya beli online. Mesti takda tanggung rugi kan.

-       Ada group sokongan untuk mulakan bisnes dropship shaklee,  mentor yang sudah lama bisnes shaklee akan ajar cara marketing dan sebagainya.

Nampak tak? Hebat kan.

2. mesti ada internet

Ha ni penting, dah nama pun bisnes atas talian kan. mesti 100% guna internet. Internet kena pastikan  laju la kiranya, sebab banyak benda nak kena buat cepat, pantas dan tangkas.hihi.
Contohnya nak jual produk shaklee dalam facebook, blogger, instagram dan youtube. Mesti line kena ok, maklumlah peniaga online ni banyak gambar produk yang nak di upload kan.

Alah, kak ina pun ambik plan internet bulanan ja yang celcom punya. Janji ok line kira boleh la tu.

3. Mesti ada telefon/smartfon

Zaman sekarang ada yang takda telefon ka? Takda kan. Kak ina pernah tengok sorang pakai telefon sampai 3 jenis. Adoi banyak bebenor dik oi. Bisnes shaklee uoll pakai satu telefon dah memadai, cukup yang dapat iklan produk di facebook, intagram dan lain-lain.

Telefon yang boleh wassap pelanggan untuk urusan jual beli produk. Dah cukup dik. Lama-lama nak upgrade sikit telefon tu silakan, kot dapat mudahkan urusan anda memang patut anda beli.

Amacam, senang ke mudah?

Hanya ada 3 benda ni, esok pun anda boleh mulakan bisnes shaklee.

Tapi yang penting juga, anda kena ada niat dan kesedaran nak buat bisnes! Takda niat, lagu mana nak buat walaupun ada 3 perkara di atas kan.

“Faiza azamta fa tawakkal ilallah”, apabila anda telah berazam maka bertawakkallah kepada Allah.

Just do it!

nak buat bisnes online untuk tambah pendapatan? Sudah tak larat nak tanggung bebanan kos hidup yang makin tinggi?  Boleh daftar keahlian dengan saya, pengedar shaklee changlun.

Promosi shaklee ogos masih berlangsung ye.

#vivix beli 6 dapat 1
#vivix twinpack less 5%
# alfafa beli 3 less 5%
# set baby shaklee

  

Cari shaklee? Kak ina
Pengedar shaklee changlun,kedah.
019 4668561 (wassap/call)
Facebook: isma amanina


Salam mahabbah.







No comments:

Post a Comment

Followers