Monday 6 August 2018

MUDAHNYA BUAT DUIT DENGAN SERTAI #PROJEKBUATDUIT1500 BERSAMA MENTOR TEAM EMERALD SHAKLEE, FROM ZERO TO HERO!


Assalamualaikum, hai semua!

Ini saya, ismalina!

Alhamdulillah kak ina berpeluang sertai team #projekbuatduit1500 shaklee! Rasa teruja dan bersyukur sangat Allah gerakkan hati kak ina untuk join. 





Sebenarnya kak ina memang sudah menjadi ahli shaklee sejak tahun 2010, masa itu beli untuk makan sendiri dan juga sudah mula ikut buat bisnes shaklee. Tapi tidak serius memandangkan kak ina masih belajar dan kebetulan berada pada tahun akhir pengajian. Sibuk kemain! Katanya lah, bila fikir balik rasa rugi sebab tak dapat kesedaran awal tentang bisnes dan tak serius buat bisnes shaklee.

Oh iya, produk shaklee yang kak ina mula ambik dulu ialah esp (energizing soy protein)! Sebab badan kak ina ni boleh tahan lemah sistem ketahanannya. Berat badan pun turun naik. Jadi memang benda wajib la esp ni bagi kak ina. Sehari tak ambik esp, rasa eh apa yang kurang hari ni? tenaga boleh tahan sampai ke malam, boleh stay up lewat sikit untuk siapkan asingment.

Ha adik-adik yang belajar kat universiti tu. Kak ina sarankan ambik la esp dalam rutin harian anda. Insya Allah bertenaga. Buat asingment hantar kat pensyarah, markah penuh dapat tau. Haha

Ok itu throw back 5 tahun ke belakang.

Sekarang kita kembali ke depan.

#projekbuatduit1500 shaklee?

Ha ini merupakan turning point kak ina juga la dalam bisnes shaklee. Kak ina buat come back balik dalam shaklee. Haha. Macam artis sangat . setelah hampir 5 tahun juga kak ina menyepi daripada buat bisnes shaklee, hanya sekadar beli makan sendiri.

Satu hari, ternampak iklan #projekbuatduit1500 shaklee di wall facebook. Mentor kak ina yang iklankan, jadi tanpa menoleh ke belakang terus daftar untuk menjadi ahli team tersebut!

Di dalam #projekbuatduit1500 shaklee?

kak ina di beri tunjuk ajar pelbagai teknik marketing, tentang produk, cara nak close deal, motivasi dan berbagai teknik lagi yang mengkhusus kepada bisnes, kepimpinan dan komunikasi.

Apa yang best, dalam bisnes shaklee kita bukan buat bersendirian. Tetapi secara berjemaah tau. Ada team mentor yang super hebat yang akan pantau dan memberi input tentang bisnes. Ada team leader.

Bukan itu sahaja, dalam #projekbuatduit1500 shaklee ni kita dapat belajar dan pada masa yang sama memotivasikan antara satu sama lain. Ibaratnya, seorang hampir jatuh.yang lain akan pakat bantu. Itu konsepnya. Tiada yang akan ketinggalan. jadi mesti pilih the right team!

konsepnya mesti willing to learn! dalam Islam walau siapa pun kita, proses belajar akan berlaku sepanjang hayat kita, selagi nyawa dikandung badan. learning is ongoing process.

#projekbuatduit1500 shaklee menawarkan kepada sesiapa sahaja yang berminat untuk turut serta dalam team ni tau. Anda pelajar, suri rumah, wanita bekerjaya dan lain-lain, semuanya di alu-alukan.
Anda tak tahu bisnes? Jangan risau, kak ina dulu juga seperti anda, kosong tapi semakin hari semakin kita isi dengan ilmu. Makin pandailah bisnes.

#projekbuatduit1500 ini bukan sahaja boleh dapat rm1500 ringgit sahaja, malahan berapa sahaja yang anda mahu. Rm2000, rm5000? Anda yang akan tentukan.

Tapi mestilah ada caranya kan?

Anda mesti daftarkan diri anda dalam team #projekbuatduit1500 shaklee!

Nak tahu lebih lagi? Daftar dulu cepat.

Ramai yang dah jadi ahli team #projekbuatduit1500 ni tau.

Semudah kunyah kacang kan?

Selain dapat jana pendapatan, badan pun sihat.




 Kak ina

Pengedar shaklee changlun,kedah.
019 4668561 (wassap/call)
Facebook: isma amanina


Salam mahabbah.







No comments:

Post a Comment

Followers